rama lama ding dong

Igår var det super väder, hur härligt som helst.
Var förbi utställningen och sen blev de en massa öl, gott gott gott !
Hade svin skoj och måste verkligen tacka Anna & Karro för en suuuuper kväll !
(och såklart resten av gänget också).

Idag har jag & Oliver varit i Alvik och hälsat på, lekt och busat :)
Jätte trevligt och jätte varmt ute, helt sjukt.
Har sprungit runt i mina shorts och bara nästan dött av värmeslag trots att det inte är soligt!?
Haha, så hämtade Peter nå leksaker, spec en telefon grej som lät.
Gissa vem det var som lekte med den? Peter och Ida :P

Nu ska jag mysa vidare med min älskade underbara prins <3


Kommentarer
Postat av: Karro

Jo de var svin kul att vara med er igen att festa som gammla tider men då var jag alltid nyter ;P

2008-06-01 @ 21:06:58
Postat av: Anna

Oh oh oh oh
I got a girl named Rama Lama, Rama Lama Ding Dong..
haha ja de va soj son sjutton =)

2008-06-02 @ 10:43:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0