Schalalalalaaaaa :)

Wiie, vet ni, jag mår mkt bättre nu !
Tog alvedon åh skuttade i säng några timmar, åh halsen gör mkt mindre ont nu *pepparpeppar* :)

Håller på att rensa åh få lite ordning på datorn nu, de behövs verkligen !
Jag är en sånn där som samlar på mig fullt med onödiga bilder åh skräp
åh sen blir de liggandes, ooops!

Väntar på att min bebis ska höra av sig, har fått 2 mms idag när han prövat sin nya resesäng hos farmor åh badat i köket :) Hur söt som helst.. Saaaknar !

Sen sku Anna komma förbi lite later, de blir tjejkväll ikväll. Skitsnack på hög nivå åh nagelfix [ erkänner att ja inte ides igår].. + att jag ska slå ut henne totaaalt i labyrinten ! [ tro mig, de var roliga tider de ;) ]

Nä, nu ska jag slänga mig i soffan en stund innan bus kommer :)



Himlens finaste !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0