Schyy !

Oliver har just somnat, min lilla prins :) ♥

Annars gör jag inte så mkt.. Har städat lite åh gjort en sånn där som Ida gjorde i Alvik med jordgubbar [gooodast, jag kommer avguda Ida i all evighet åh tvinga henne att lära mig mer sånna goda ;) mohaha ] !

Måste ta åh packa nu, men de lääät såååå jooobbigt.. Suck.. Det är ett minus med att ha barn, man måste packa med allt som bara kan tänkas osv. Haha, inte för att jag brukade packa liiiite innan heller men ändå ! :P Då var de ju lätt iaf, bara slänga ner halva garderoben, sminkväskan, tandborsten åh sånt i väskan.. Glömde man nått hemma kunde man köpa där eller efter vägen.. Men glömmer jag nått nu som Oliver behöver så finns de inte i en vanlig affär, han är mjölkallergiker åh äter all välling från apoteket osv. Nåja, får ju pröva hans nya resväska iaf :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0