Shoo worlden ! :)

Igår fick man besök av Anna åh Mia :) Vi svammla på, snackade skit åh såg Eurotrip ! De var trevligt :)

Åh inte packade jag igår heller, har inte packat en enda pinal ännu, blev för laaaat !

Sovi helt dåligt i natt, vet inte varför, Oliver har varit lite gnällig också efter nappen så fort den åkt ut.. Han som inte brukar bry sig i nappen annars? Ajja, jävlas med mammsen :P Lite irri bara att han ska promt ha den åh suger febrilt men sliter ut den med handen åh så då blir han arg för att den åkt ut, knasbarnet :)

Nåjaa, nu ska jag ta åh börja packa för vid 11-12 bär det iväg.. Skulle ju ha farit tidigare men jag har lyckats övertala syster att hon ska med men hon nån timme nu på morgonen såå.. :)

Ska försöka hinna med en sista uppdatering innan vi far, shoooo !


Kommentarer
Postat av: Mamma mormor

God morgon håller du på att packa för fullt nu???

Glöm ej att ta med myggnätet till den lilla vagnen för olivers skull. Och parasollen om det blir sol.

Elin har nu farit och jobba kommer väll hem snart igen. Pussa prinsen från mig

2008-06-20 @ 07:59:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0