sommaren är här !

Dagen har varit hur bra som helst, jag har bara njutit och storm trivits :)

Började med babysången, Anne&Kevin, Lisa&Emil var med :) Sen mötte vi upp Anna och gick på M&P, luuunch, gott :) Kilade runt en sväng på stan också innan jag & Anna for till mamma och hämtade digitalkameran och sen gick vi vidare till mig och glassade på balkongen. Jag har lugnt suuuuuper sol läge heela dagen, yeah! Oliver fick sitta och leka i skuggan, han tyckte det var hur kul som helst !

Sen bar det av in till stan igen, träffade en massa folk, tittade på balen osv. Hanna & Elin var sjukt fina ikväll!
Mötte Jessica och sen gled vi hem mot tuna, hon har ju gått åh blitt tunabo hon me nu, wiiie :)

Ska söva min underbara busunge nu, sen kommer det bilder från dagen! :)

Lev åh må!

Kommentarer
Postat av: Lindson

Kul att se er idag. :)
Kram!

2008-06-03 @ 23:32:28
URL: http://lindsoon.wordpress.com
Postat av: mormor

godmorgon på er kommer ni över något i dag. Ska ni med och titta på Rickards bal i kväll tror jag ska cykla dit eller promma. I morogn kommer han ut kl 13,45 då ska jag också dit

2008-06-04 @ 07:51:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0