This week :)

Ja vet, bloggen har varit lite torr sista dagarna men har haft så fullt upp så har inte riktigt hunnit med :)
Nå väl här kommer lite uppdatering om vad som hänt :P

Tisdag:
For på babysången med Anne & Lisa, efteråt kom Anna också. Lunchade på Mat&Prat (som vanligt..) ! Jätte härligt väder ute, sooool :) Sprang en sväng på stan sen for jag & Anna till mor min. Hämtade digitalkameran och sen knallade vi hem till moi, glassade på balkis en stund innan vi bussade in till stan för att titta på balen. Hanna & Elin var skit snygga ! Flamsade runt med folket och sen där efter 7 nån gång mötte jag jessica av en slump och vi bussade oss hemåt :)



Onsdag:
Mamma hämtade Oliver just innan 10 och for till stan. Drygt en timme senare cyklade jag in till stan (duktig jag), snodde tillbaka min son, mötte tjejerna och gick till Floras kulle, myste och busade med barnen, käkade dagobertmackor och jobbade på solbrännan. Vädret var toppen bra !

Bussade hem till mamma och hängde i solen en stund till, för att sedan knalla in till stan med mamma, moster + 4 kusiner :) Såg på balen, kusin Rickard var stilig som få ! :) Martina var hur fin som helst hon med :) Sen knallade vi hemåt igen, jag gick hela vägen till Tuna, stolt :P

Sammanfattning av den dagen då..
SOLBRÄND & HURTIG THERESE - Det händer inte ofta, men när det väl sker tar vi i lite extra !



Torsdag:
Denna dag många grader varmare än dagen innan, och jag som tyckte det var nog varmt då !
Åkte bil in till stan med Moster & Mormor just innan 12. Dax för Rickard att ta studenten! De var skoj och det fick en att tänka tillbaka på sin egna student (ojojoj..) ! Iaf, när han äntligen blivit utsläppt och alla foton var tagna kunde vi äntligen bege oss mot närmsta butik som sålde drickor (tacka gudans för Emmma). Värmen höll på att dräpa en juue ! Nå väl, jag & Anna-Karin knallade till mjölkudden och väntade på allt folk som cyklade, vi väntade och väntade. Till slut kommer vi fram till att vi bör ringa dom, sagt och gjort, dom var ju redan på Tuna! Bara knalla vidare! :)

Väl framme hos moster blev det smörgåstårta, tacopaj, marängglasstårta med daim & vanlig tårta med jordgubbar. SHIIIT VA GOTT DET VAR! Richard får gärna ta studenten en gång till, gärna nästa vecka :P Busade på med barnen och drack en super jävla kall och god öl, den satt där den skulle ! Och sen där vid halv 7 knallade jag hemåt.

Sammanfattning av den här dagen också då..
MER SOLBRÄNNA, MOTION & SLUTLIGEN PÅFYLLNING AV DET SOM FÖRBRÄNTS SISTA DAGARNA!
Och så klart GRATTIS RICKARD TILL STUDENTEN ! :D



Fredag:
Vaknat, busat, bloggat..
Mindre sol ute dessutom, skönt, även om man inte ska klaga på värmen så här i efterhand :P

Bajbaj! :)

MER BILDER FINNS PÅ http://theresen.pixbox.se

Kommentarer
Postat av: annaa

haha, när du tog studenten.. :D

2008-06-06 @ 16:18:35
Postat av: Anonym

nääär kommer du :)

2008-06-06 @ 21:38:13
URL: http://lwikman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0