en kille..

En kille som är mer blåst än en ballong !
En kille är otrogen men ärlig mot sin tjej !
En kille har dålig fantasi åh kör en dubbel !
En kille har damp, rejäl damp !
En kille är otrogen åh flickvännen kommer aldrig få veta de !
En kille är alltid snäll åh behandlar en med respekt !
En kille är alltid full som ett ägg, äcklig som ett ägg, jag tycker inte om ägg !
En kille blir dumpad åh inser äntligen fakta !
En kille är en katt ! [hahaha]
En kille har deeptalk med Xet fast han har ny tjej !
En kille kan fara långt åt helvete !
En kille försöker styra en dejt !
En kille ...

Sammanfattning om sista dagarnas killar.. Dock ska jag inte nämna nå namn för då kan de nog svida för vissa.. Hehe, så taskig kan jag, men tänker jag inte vara.. De olika namnen lämnas till eran fantasi :P



Kommentarer
Postat av: Elin

Haha jo, lite dålig fantasi om inte annat ..

2008-06-30 @ 12:03:37
URL: http://eyylen.blogg.se/
Postat av: PrincessRaiijss

haha i dont get it? explain to me please;P?

2008-06-30 @ 14:59:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0