vem fan ringer på dörren mitt i natten!?

Haha, Martina är som rolig hon !
"vem fan ringer på dörren mitt i natten ? Klockan var ju över 22 !"
Jag håller med, det märks att man blivit mamma på vissa frontar :P

Okej !
Jag rekomenderar inte att sluta röka, bli sjuk, sova max 4 timmar per natt i 3 nätter på rad samtidigt som man saknar någon så sjukt mkt.. Det är inte bra för humöret ! :/ Just nu vill jag bara gräva ner mig i sängen föralltid !

Meeen, hör upp !
Nu ska ni få höra hur dagarna ser ut för lilla Therese..

Imorn ska Oliver få åka till Alvik åh umgås med sin farmor några timmar så jag får viiila ! Oh shit va jag ska sova då ! Tacka gudarna för sömn, eller tacka Maggan ;)

Torsdag blir det fixa åh dona klart de mesta. Packa lite osv.

Fredag morgon bär det av till stugan, wiie :) Blir borta till på söndag.. Datorn följer med, men jag kan lova er, det sista som finns där uti skogen måst va internet, med tanke på att man knappt har sändning på mobilen, men som tur är så heter man Therese åh lyckas alltid hitta sändning [är man nörd så är man] ! :) Svårt att ringa för de bryts jämt men sms brukar funka toppen för mig woooh :) Tacka faaan för mobilen åh sms ! :P

Nu, natten, annars somnar jag hääär åh nuu !

BAJ !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0