booooring!

Suck, har hur tråkigt som helllllst just nu..
Oliver tar en powernap, igen..
Väntar på att mamma och dom ska komma till lule så dom hämtar honom.. Och att Sandra och Sofi ska dimpa in genom dörren.. Segjönsar.. Nog för att klockan bara är snart 17, men ändå.. Har man varit vaken sen halv 6 och inte gjort ett skit idag så kan ja säga att dagen gåååår väääldiiiigt låååångsaaamt!

Undra om man kanske sku styra lite? :)

Just ja, JAG SKA VA FULLAST IKVÄLL OCH THATS IT! Annars kommer jag frysa ihjäl vet ni i min lilla klänning och mina tunna strumpisar och pumps.. Haha.. thats hot!

Nä, om man sku bränna en skiva kanske kanske kanske!?

Kommentarer
Postat av: sandran

Jag ska vara fullare!! :)

2008-03-23 @ 18:00:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0