dagens bravader

Jahaja, hur duktig var therese på att sola idag då? Det gick åt helvete! Glömde totalt bort de och kom inte på det förrän jag satt på bussen på väg hem från stan..

I allafall.. Blev asian kitchen med martina och lucas, gottaste :) Sen knalla vi upp till dom andra som satt på M & P, åt kladdkaka med grädde och drack ännu mer cola :D Muuums! Knallade runt lite på stan.. Lämnade tillbaka mina skor också idag, de första hon sa i kassan utan att ja sagt nå var "har dom spruckit?" Dom hade tydligen haft problem med dom skorna.. Och dom finns inte att få tag i, ingen stans i hela sverige, SUCK!!!!!!!! Jag ville ju ha dom juuuu! Och inte får jag tag i nå liknande heller, jävla skiiit! Var och handlade en sväng med mamma också..

Väl hemma, jätte ledsen Oliver som bara skrek och grät och skrek och grät.. Så börja han spy upp all mat och fick även utslag på bröstet senare... Ringde jouren som sa, det är nog mjölkallergi.. Jahapp.. Stackars liten.. Nu blir det bara mjölkfri ersättning till att börja med för att se om det var orsaken.. Nu sover han, äntligen.. Har fått i honom lite mat, men inte mkt.. :/

Imorn ska vi till BVC och väga och mäta honom på morgonen, längtar :) Så ska han ha 3 månaders sprutan också.. Får se hur det blir med den saken när inte lillen mår så himla bra..

Sen kanske det blir Ikea också, vi får se hur Oliver mår..

Nu travet på tv, sen en rööööööööööööööök!

Godnatt!

image149


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0