dop

Idag ska Oliver döpas..
Det är jätte mkt som ska fixas och ordnas fortfarande..

Men dagen har redan börjat med ett helvete.. Hur fan ska jag orka!?!
Jag vet att alla bara försöker vara snälla och hjälpa till men det blir för mkt just nu!
Och nervös är jag, jätte nervös.. stå inför en massa folk.. och folk jag aldrig har träffat förut.
Det här är mer stress än jag klarar av..
Tur att Daniel kommer och är med Oliver en stund så jag får göra mig klar i lugn och ro annars hade det aldrig gått.. Oliver ska ju också göras i ordning och allt där till..

Känner på mig att något kommer gå väldigt fel.. Vad kan jag inte riktigt sätta finger på..!?

Men Oliver, han är hur söt och snäll som helst. Har varit som en sol hela morgonen och mer glad än tidigare.. Han är mitt ljus i allt, hela mitt hjärta och hela mitt liv. Idag är det hans dag :)

Och själv sitter jag och gråter för att allt är jobbigt och skit och nervös.. you name it !

FUCK!

JAG BEHÖVER EN RÖK, OCH JAG MEEENAR NUUUUUUUU!

Kommentarer
Postat av: magda

Haha nej jag har inte hästar här, Roberts familj har några stycken här på gården :)

2008-03-29 @ 09:10:19
URL: http://nejfan.blogg.se
Postat av: Sandran

Det kommer att gå JÄTTEBRA :) Jag lovar :)

2008-03-29 @ 12:54:17
Postat av: PrincessRaiijss

allt kommer säkert gå jättebra, lycka till!=)

2008-03-29 @ 13:32:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0