fix åh dooon

Var och lunschade med Linda och Nike idag, ides inte sola, kände att jag inte hade tid så de får bli en annan dag. :/ Nåjaa.. Vagnen är då superhärlig att köra :D Mkt nöjd än så länge :)

Håller på att fixa och dona så det ska bli nån ordning här nån gång, pappa är här och hjälper till, sätter upp hyllor och speglar och sånt som jag icke bör göra haha :P

Får se om det blir ikea imorn, hade som varit kuul, måste säga till karln att jag vill fara haha

Tänkte lägga upp nå nya pixs ikväll också på min underbara sockertopp Oliver Lilja Vikman :) Och så kommer Maggan och dom förbi en sväng också :)

Fy therese, här har hon inte tid att sitta, bajbaj!


Kommentarer
Postat av: Lindson

Kul att du läser! :) Vagnen ser helt fin ut, bekväm att köra. Åh vad jag längtar efter barn nu. :)

2008-03-03 @ 21:37:53
URL: http://lindson.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0