fullt upp

Har haft fullt upp hela dan, eller egentligen inte.. Men ändå.. Sprungit på stan med martina och lucas, ätit på M&P :) Parma tortellini med vitlökssmör, mumma! :D Blev en del köp, dock inte vad jag tänkt mig.. Även varit och handlat med pappa, hunnit förbi apoteket och plockat ut Olivers mat och så blev det en sväng på glasbanken också :P Pappa har även hevit upp hyllorna klart åt mig :)

Nu sitter jag här och är dunder trött och väntar på att han Patrik ska kika förbi en sväng innan han börjar jobba, han börjar tydligen tidigare ikväll.. Och förkyldast är jag, hostar var 3dje sekund och nyser där efter, thats NOT hot!

Kommer en update ikväll med lite mer specifikationer, Hejdå!

Kommentarer
Postat av: Erica

hämtar du ut på recept? Vad får du betala för maten då? Tilde är nog troligast mjölkallergiker och maten är ju snuskdyr!

2008-03-19 @ 21:39:18
URL: http://humilis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0