shuuu världen

Godmorgon!

Har sovit lite så där i natt, förkyld och jävlig.. Hojja, lessss..

Nåja, idag mår jag mkt bättre, hittills.. Men har blivit hes nu när halsontet är borta, vilket jag alltid blir när ja blir frisk, dvs hohihihaha jag låter som en krååka! Thats nice, eller så not!

Sitter ooch glor på The Voice som vanligt :P Adam Tensta spelas just i detta nu..

Farmor och farfar sku komma hit när dom varit och lämnat prover :) Roa lille Oliver medans jag städar lite.. Sen blir det BVC och väga och mäta.. Oliver ska även få 3 månaders sprutan.. Hojja :/ Nånå..

Ikväll = UT OCH ÄTA MED MAMMAGÄNGET! :D
Daniel ska vara här med Oliver under tiden, wiie :)

Kommentarer
Postat av: Jonna

Godmorgon!

2008-03-17 @ 08:46:16
URL: http://JONNAat.blogg.se
Postat av: Lena

Godmorgon hoppas det som fanns i påsen igår är bra. Vad tyckte du om vårjackan???
Du kan ju höra av dig så jag får höra

2008-03-17 @ 09:28:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0