Ska vara duktig och blogga med bilder :P

Hur har dagen sett ut?
For på babysången med dessan&vinc, linda&nike, emelie&vilma, jenny&loke och så var helena&melker också där med sin syster och systerdotter så då hängde vi gäng :) Sen gick vi alla utom dessan på mat & prat och åt som vaaaanligt :P

  

Jag och emelie sprang på stan en sväng också efteråt :) Köpte en mössa åt Oliver, likadan som Vilma har fast i blått, mest söööt unge i den!



Väl hemma blev det att plocka och dona i läggan, mamma kom förbi och hjälpte lite :)
Sen kom Daniel också och hälsade på sin son en sväng, Oliver tycker om när han kommer och busar lite med han :)

  

Sen vart det en sväng på donken med P och nu är det datorisering som gäller en liten stund innan det blir sängen för trött Theresé.

Puss & Godnatt!

Linda har fixat min blogg för jag har typ glömt bort hur man gör när jag inte haft internet på länge :P Tack tack tack tack!!! :D

Kommentarer
Postat av: emelie

skit söta bilder på alla våra ungar ;) ÅHHH gull Oliver i mössan där, bra kap therese! händer i veckan då? tänkte om du ville lätsas vara nyttig/hurtig med mig o ta en promenad eller nå? :)

2008-03-04 @ 22:58:31
URL: http://em3lie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0