stallis

Jajjomän, just innan 9 imorse infann jag mig på LRK för att titta på tävlingarna :) Oliver var också med, han skrattade och var glad, det där med hästar är bra grejjer, haha..  Sen sku jessica knalla till bussen där vid 11 så då gick ja upp till farmor och farfar, less på att vänta i pausen mellan klasserna.. Hade tänkt knalla tillbaka sen men fastnade här i soffan och vid datorn, så himla skönt nu när dom också har bredband :D

Nyss mumsat i mig pannkaka med jordgubbssylt, behöver jag säga att det var gott med "vanlig" mat, gode less på att äta ute typ varje dag, men så är det när man är lat, men de ska ja ändra på nu, ja lovar :P Eller lovar lite iaf ;)

Matte springer runt här med nå jävla monster som ska äta och växa i ett provrör, lite små läskit att en leksak kan växa haha.. Den ligger typ i vatten och nå gelé.. Haha.. En alien tror ja de är.. Så blinkar den rött när den mår bra, grönt när den håller på att drunkna och gult när den är hungrig.. Haha.. Dagens uppfinningar :P

Imorn därimot.. Ska jag först med Oliver på bvc, göra ett nytt försök med 3 månaders sprutan, sist var han så förkyld att vi skippa den.. Sen kl 18 är borden bokade på Waldorf, ska ut och äta med hela mamma gänget :) Dricka ett glas vin eller nå och svammla på för Sandra fyller år, grattis i förskott*.. Daniel ska vara med Oliver under tiden :)
Annars är det så häääär.. Jag är dunder mega trött och har börjat få ont i halsen, hoppas det bara är tillfälligt, har inte tid att bli sjuk nu när påsken närmar sig och thats it!

Nä, om man skulle börja dra sig hemåt, mamma sku kika förbi med nå kläder och grejjer åt Oliver när hon kom hem från Kalix, och de är ju snaart.. Så.. Ja.. Hms..

Pusselipussen :)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Tack så mycket=) du måste vara frisk imorgon! Det är väl inte jag som smittat ner dig på fikat?=/ Fast var ju bara lite snuvig då. Hihi nu har jag också börjat med blogg, men lär ju inte skriva lika mkt som dig=) Ses imorgon! kram

2008-03-16 @ 21:40:03
URL: http://sandraebba.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0