sweet sunday

Halv 6 tyckte Oliver att vi skulle kliva upp idag, jahapp.. Men han somnade om igen vid 7 :)

Själv kan jag inte sova, och är inte speciellt trött heller så jag roar mig här ett tag med att ladda hem musik osv.

Färgade håret igår kväll innan jag gick och la mig, det blev bra, ser ut som förut typ fast utan utväxt! Prefekt! :)

Huuu, min mor måste komma hem idag annars vet jag inte vad jag ska ta mig till.. :/ Vill verkligen, behöver verkligen.. Förresten har jag en liten present åt min mamma, men de kan ja inte tala om vad det är för hon läser min blogg :P

Fint väder är det ute också, undra om man ska åka och sola sen? Hade ju varit skönt! :) Då kommer man ut och rör på sig också ;P

Nä, nu ska ja uppdatera pixboxen lite.. Kan slänga in ett inlägg med bilder här också :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0