uuuh vilken natt

Suck.. Är så himla trött.. Oliver har legat vaken från just efter 12 i natt till närmare halv 4, sen tyckte han att vi skulle vakna igen halv 6.. Puuh.. Men det är inte så konstig om man är så hes och täppt i näsan som honom, dessutom har han haft feber i natt men verkar mkt bättre nu.. Hojja, det gör så ont i hela kroppen att se honom sjuk.. Hade jag kunnat hade jag tagit allt av honom och värre där till bara för att han skulle slippa men icke att det går.. :(

Annars då?
Måste städa, städa, städa idag, det ser ut som jaa... Nää..
Ska höra med min snälla mor om hon kan ta Oliver en stund så jag får städa ifred och kanske sova en timme så man inte är helt slut ikväll..
Ikväll kommer nämnligen prästen hit och ska se viktig ut och gå igenom allt inför dopet.. Där efter 18 nån gång tror ja det var.. Han Daniel kommer också, tacka gudarna för de.. Hade inte velat va själv med hallelulja gubben! Haha..
Nä, om man skulle ta tag i dagen..

Byyye!


Kommentarer
Postat av: Maria

God Morgon, allt bra idag?

2008-03-26 @ 07:13:31
URL: http://mariapettersson.blogg.se
Postat av: lena

godmorgon är Oliver snorig än pussa på honom från mormor

2008-03-26 @ 08:21:01
Postat av: PrincessRaiijss

haha prästar är ju bra:) du kanske blir smart om du pratar med han :)

2008-03-26 @ 14:49:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0