vakna, de finns hopp haha

Ändrade planer.. :)

Vincent hade feber nu så dom följer inte på stan.. Så det blir stan med Martina och Lucas istället :) Dom skulle bara se VBÅ först, så då hinner jag också se det, thats good!
Åh så kommer Emelie lite senare också och går på marknaden med en av hundarna :)

Måste köpa nya skor, kläder till dopet, kläder i övrigt, kläder till Oliver, nå smycken, smink osv idag. SKOJ!
Hittade även en söt tröja åt Oliver på marknaden igår som han såklart mååste ha ;)
Åka och handla med pappa blir det också, men det blir senare, ikväll typ..
Måste förbi systemet också så man har det klart tills på söndag då det blir häng med Offi och så ska vi övertala Sandra att följa också men hon vet inte om det än :P

Gud förbannat vad jag hatar förkylningar, vill bli frisk åh ja, ja menar nuuuu! ;P

Nu ska jag snyyta mig, hoho, bläää!
Have a nice day!


 
Thats sweeet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0