Godmorgon läsare !

Igår (läs idag) kunde jag inte somnade förrän halv 3 på natten ! ! Oliver har varit smågrinig i sömnen osv. Så det har inte blivit mkt sömn.. Känner mig nästan mer levande död idag än igår åh då har jag inte hunnit gråta något idag ännu (hurra för therese), har väl inte hunnit med tanke på att jag bara varit vaken 20min, ha !

Igår hade jag åh Karro faktiskt rätt kul, för en stund fick hon mina tankar på annat åh jag skrattade faktiskt även om det fortfarande gjorde åh gör väldigt ont på insidan. Karro hade med digitalkameran så det lär nog komma upp en del nya pics här åh på pixbox inom kort så håll utkik !

Idag är det lunch i stan med det vanliga gänget, får se hur det går.. Brukar vara lättare när jag är bland folk, åh min söta mamisar är ju bara helt super toppen bra ! -GULD TILL ER !-

Nu ska jag hoppa i en dusch så man vaknar lite till liv hade jag tänkt. Kyla ner golfbollarna till ögon lite kanske, efter att ha gråtit så mkt som jag gjort varje dag hittills är man inte vacker !

Kommentarer
Postat av: Louis

Men du Är ju en pang bra brud!

Att gråta är att läka.

Och jag vet hur det är när tårarna bara faller och man vill inte sluta men som småning om måste man man bestämma sig att fan heller inge mer.

Sen en sak som aldrig slår fel när man mår sådär är att göra en förändrig , en liten som får en o känna sig upp freshad,det kan vara precis vad som helst,möblera om,färga håret.Brukar funka för mig.

Varje dag är en ny dag.

Idag är idag igår är historia.

Kram

2008-10-08 @ 13:36:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0