fredag fredag freeeedaaaag

Goodmorning !
Sovit till just före 8, skönt ! Vaknade tillåhmed före Oliver ;)
Dock var han totalt omöjlig att söva igår, nåja, till slut såå..

Idag blir det stan, stan, stan. Babysång, luncha, osv.
Sen ska Oliver sova med sin pappa hos sin farmor från idag tills imorn för jag ska till Tanja som fyller 20 imorn, gumms blir stoooor flicka ! :D Eller ska jag säga min bättre hälft blir gammal, haha !

Erik ska fara till Kalix åh hänga gäng med nå små folk där, haha. Kommer sakna han massor juue !

Nä nu måste jag börja göra oss klara, ska ta bussen just före halv 10 till stan :)

Hej hej hej hej hej hejdå !

Kommentarer
Postat av: Anne

vilka dagar är de baby sång?

2008-09-19 @ 13:56:31
URL: http://annew.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0