Grattis gumman :)

Idag fyller min Tanja hela 20år, gamling blir hon !

Så igår var det fest hos henne åh Stefan, massa folk åh vi hade jätte kul. Sen bar det av till Cleo, mindre kul, men med rätt sällskap funkade det hyfsat iaf. Började dock må sjukt dåligt så Tommy kom åh hämta mig åh Lina så for vi på max åh käka åh sen släppte dom av mig hemma.

Pratade med älsk i telefon när jag kom hem, huu jobbigt att sova utan honom :/ Åh utan min Oliver.. Så har knappt sovit i natt + att jag har massa feber så är inte på topp !

Väntar på att D ska komma med O nu, min lilla guld prins ! Får se hur det kommer gå, har verkligen ingen ork i kroppen..

Förresten, jag var spiknykter igår dessutom ! Åh jag säger bara, FY FAN VA SKÖNT !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0