Inte glaad ! :(

Gaaaaaaaaaaah !
Nu är Theresé INTE glad !
Har sagt åt min kära Erik som färgat håret svart i söndags att han inte får ligga direkt på soffan på några dagar eftersom de färgar av sig !

Åh vad gör han? Jo, han råkar såklart luta mot en av dom gröna stora kuddarna i soffan med NYDUSCHAT ÅH BLÖTT HÅR ! Vilket resulterat i att den kudden är förstörd !

FAN FITTA HELVETS JÄVLAR !

Var bara tvungen att avreagera mig i bloggen för att undvika att jag avreagerar mig på någon annan !

Varning ! Skogstokig är jag så låt mig va !

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Karlar! Att dom aldrig kan öppna öronen! ;)



2008-09-23 @ 22:44:57
URL: http://varforstabebis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0