Stackars Herr Grävling !

Oliver har gnällt mest hela natten, kl 6 var det bara kliva upp med honom. Min soffa är fortfarande förstörd åh jag har ont i huvudet ! Kunde dagen börja bättre? Svar Nej.

Nåja, dagen kommer då sluta mkt bättre än den började, det är jag super säker på ! För när Daniel slutar jobba hämtar han Oliver, åh gissa vad jag ska göra då ? Jooå, det blir stallet åh rida Kovo söt ponny snutten =)

Ska bli så himla skönt att komma iväg till stallet ikväll åh få vara för mig själv, blir en skogstur, ska rida helt själv idag, rensa tankarna åh bara njuta av att vara i skogen. Jag tycker om skogen ! Spec. när det är höst ! Luften känns så hilma frisk då !

Ååh, blev redan på bättre humör bara av att tänka på vad som ska göra ikväll =)

Så här trevligt mms fick man igår kväll ! Stackars lilla Herr Grävling ! =P



Haha !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0