thats yesterday

Gårdagen dåå..
Det blev frulle på dagge med älsk. Träffade Frida åh Jonna utanför när vi var påväg in, dom påminnde mig så fint om att det var DM för storhästar på LRK. Så vi åt åh sen for vi åh gloddde på 1,20 klassen. Men de blev lång paus så vi for hem åh hämtade vagnen till Oliver åh sen körde älsk tillbaka mig åh O dit. Kollade DM finalen som gick på höjderna 1,20 för youngrider åh 1,25 för senior.. Guuuud vad jag saknar att hoppa åh tävla =/ Vill verkligen ha en ny poe nuu, men det får vänta ett tag till ! =(

Senare när vi kommit hem så for älsk till brännvall åh hängde medans Daniel kom hit åh lekte med sin son en stund så jag passade på att vila.. 

Sen blev det mys med min Erik. Badade skumbad med tända ljus, åt glass med choklasås åh såg film (=

Idag vaknade vi just före halv 8. Måste ha sovit som en stock för jag har inget minne av att Erik farit till jobbet men borta var han haha.

Får se vad vi hittar på idag, inget stall iaf för har Kovo på onsdag istället denna vecka.

Erik <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0