Dagen till ära..

Cityn med Tanja, najsing bajsing ! (=
Hittade ett par fodrade "allväders" byxor åt Oliver, äntliiiigen !
Blir att inhandla imorn när barnbidraget kommer, höhö !

Sen åkte vi åh hämtade min vagn som dom bytt sits på osv.
Säger bara suuuck..
Vidare till djurmagasinet på storheden åh köpte vovvemat till Pricken, Oliver fick titta på kaninerna som hoppade, mkt intressant ! Blev mest sugen på att skaffa en doggy, alla har en utom jag ? Känns dåå såå !

Erik hämtade oss hos Tanja när han slutade jobba, for åh bytte jacka med sis åh sen hem. Håller på att söva Oliver som är super trött, tror ni han vill sova ? Svart NEJ ! Han klättrar åh härjar i sängen bara, hej 5 minuters metoden ! Vill bara kuta dit här åh nu åh ta upp han åh söva honom.. Menmen får icket, måste hålla mig någon minut till..

Film ikväll (=

Älskar min Erik <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0