vilken underbar dag :)

Dagen började med att jag klev upp just innan Erik for till jobbet, sen somnade jag om till 7.45, skööönt ! Dock fortfarande trött som en nöt (inte så konstigt :P) så jag sket i åh tvätta, busade på med Oliver istället (=

Sen tog vi en prommis till mamma, hängde gäng åh var ut med hundarna en sväng. Gick till BVC på kontroll med Oliver, han är 9760gram tung åh 71,5cm lång. Mammas stora kille (=

Hängde gäng yttligare en stund hos mami åh sen kom Erik när han slutade åh körde mig till stallet, Daniel hämtade O hos mamma åh hade han medans jag var i stallet.

Kovo var hur fin som helst *den hästen är perfekt !* Red iaf mot kvarnträsk efter sandvägen. Träffade först Erika från stallet så skrittade med henne en bit, sen mötte jag rolle åh maria från gäddvik så då red jag hela sandvägen med dom (= Kovo skötte sig som en ängel ! *Sofia, tack för att jag fick låna din underbara ponny lite (=

Sen när jag var klar i stallet just före 19.30 så hämtade älsk mig så for vi åh hämtade Oliver, saknat honom !

Nu sover lillen, ska tvinga karln att bada skumbad med mig nu åh sen krypa ner i soffan åh se nån film om jag orkar, Theresé är väldigt trött så lär säkert somna, men det är ju inge ovanligt =P

Tack åh godnatt !

Älskar min Erik mest i hela världen !

Kommentarer
Postat av: Lina

Du är så välkommen. :) Jag säher till när datum och så är spikat. :)

2008-09-01 @ 21:37:31
URL: http://dittlivdinaord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0