Åh, Älskling, far åt helvete & PUSS!

Men jasså, nu har Therese varit duktig och tänkt hålla ordning och reda.. Så från och med nu kommer jag använda den här bloggen till att skriva allt ovettigt som händer i mitt liv istället för att kladda på flera olika sidor :) Självklart kommer jag fortsätta blogga på Familjeliv också, men från och med nu blir det mest om graviditeten och lillpysen.

Ska snart mysa ner i sängen och se nå tv, måste sova tidigt ikväll.. Behöver sova tidigt ikväll.. Ska upp tidigt imorn och först lämna prover på vårdcentralen på mjölkudden och sen kl 9.30 ska jag vara på Spec.MVC och ta prover och göra ett UL och lite sånna där saker för att kolla magen och pysen. Hoppas fotervattnet har sjunkit, annars vet jag inte vad jag tar mig till, har det nog jobbigt som det är ändå. Vill bara att det ska bli dax för pysen att titta ut så jag får ordning på allt och förhoppningsvis du också.

Hjärtat värker mer än tidigare.. Allt är så jobbigt, jag vet inte vad jag ska ta mig till eller göra.. Önskar att allt vore bra så som det en gång var.. "hjärtat har sina skäl som förståndet aldrig kan fatta"..

Jag kände att jag var tvungen att ta tag i det hära nu, men jag undrar om jag gjort rätt eller fel ? Det är bara du som kan göra det du vill och känner.. Jag kan inte styra någon annan än mig själv..

Jag saknar dig.. Det känns som om någon hoppar på mitt hjärta...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0