Det osar häst i therese hjärta.

Har varit ner på klubben med Karro och kollat på hoppträningen just. Ja fy fan så klubben rasar, det är tragiskt. En gång i tiden var det något man kunde kalla för stall, men icke nu. Hur många hästar finns det kvar på en skala från 0-100 ? Typ noll. Eller ja, ex. Om de fanns 20 ponnyer när ja red där så finns 4 av dom kvar och sammanlagt består stället av 10.. Privatboxarna är typ tomma, ja men vem fan vill stå där egentligen? Inte efter att det blivit så där.. Jag förstår om verksamheten rasar, ojoj.. Tacka vet jag gäddvik.

Saknar min Fly mest av allt i heeeeeeeeeeeeela världen. Hur ska jag orka? Huu..

JAG VILL RIDAAAAAAAAAAAAA! OCH BORSTA OCH MOCKA MASSA HÄSTBAJS! JAG SAKNAR ATT MOCKA HÄSTBAJS VARJE DAG! HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!

Kommentarer
Postat av: Carro

Klubben har beslutat att inte ta in privathästar för att de inte går plus på dem. Ridskolan har som "tagit" tillbaka sina boxar. Sedan har de som mål att pensionera fler hästar, jupiter, shadow, zorro, buster, ludde, tjalle osv. :) alla är inte i himlen fast det är tyvärr många som fått åka till himlen...

2007-09-03 @ 19:05:57
URL: http://saveyourday.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0