Sista Augusti

Det regnar ute och är kallt, det gör inget för mig, för det är så jag känner mig idag.

Igår kände jag att det var dax att ta sig samman och försöka få hjärnspöken att flytta ut, så vips som det var satt jag i bilen med Karro på väg till stallet.. Har inte varit så nervös på länge.. Det var en jobbig känsla, att se någon annan stå i Flys hage, att se någon annan ha hans box, det var som om någon trampade på mitt hjärta. Men jag tog mig samman och vi gjorde iordning Jasmine, Annas häst som Karro rider ibland, lilla jasmine gumman som varit som en "andra" häst åt mig när jag hade Fly så det kändes skönt att det var någon häst man kände. Så vare dax, Karro fick rida först, underbart väder ute också. Så till slut så kunde jag inte hålla mig längre.. Upp på hästryggen med Karros alldeles förstora hjälm, nå väl, jag såg nästan vars jag red. Åh det var så underbart att sitta på hästryggen igen, jag som bara skulle skritta lite, närå, det slutade med att det blev både trav och galopp :D Magen då? Inget problem, jag tog mig upp och ner och det märktes inte ens att den var där när jag red :D Det var underbart.. Tror inte jag varit så glad på jätte länge som när jag satt där och njöt.

Efteråt blev det självklart jobbigt igen, samvetet att jag ridit en annan häst och inte FLY smög upp i bakhuvudet. ÅH VAD JAG SAKNAR HONOM! Det går inte att beskriva med ord hur mycket jag saknar honom ´varje sekund..

Jag tänkte att jag kanske skulle bli av med mardrömmarna nu, jodå, har inte haft speciellt mycke mardrömmar i natt, så det var ju skönt. Dock har jag vaknat en gång i timmen minst och känt att det var en jobbig natt och haft ont, knappt kunnat vrida på mig i sängen :/

Nå väl.. Ska se lite tv och äta frukost nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0