kung på åh svetsa!

Jahapps, då har man  hunnit ta sig en powernap och även vart till farmor och farfar åh vart social med dom åh pappa åh broren :)

Så har jag lånat lillebrors digital videokamera nu också, haha det är ju som knasigt att man inte förstår sig på dom fåå knappar som sitter på en sånn dära när man förstår sig på värsta CNCpogrammen, autoCAD, fräsar, svarvar, svetsar m.m.. SHIT VA JAG SAKNAR SKOLAN NUU! Jag ska typ bli lärare i sånt där när ja blir "stor" haha, de är fan skojjigast! Vart sjukt sugen på att svetsa nu juue, måst ta ett snack med min snälla pappa imorn åh höra om han inte har nå kul jag kan få svetsa i :P

Jag saknar min blåa overall  åh skorna som vägde 10 ton :( Åh jag saknar att vara helt svart i ansiktet åh coca colorna! Åh Leif åh P-A åh evert.. "tuffa" per och mamma maria :) Det var verkligen 3 helt underbara år som jag inte kommer glömma i första taget..

Nä, ska ta och lära mig dom där knapparna på kameran dära nuu, sen blir de tv tittande m.m.. Måste orka upp tidigt imorn så man inte missar hälften av klasserna :P

Jag är kung haha..


Kommentarer
Postat av: Victoria

Fin blogg du har! :)

2007-10-19 @ 21:09:03
URL: http://victoriaadolfsson.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0