än är gräset grönt

Jävla piss väder!

Har varit lite lat idag, mest sett på tv och busat med bejsinen. Eller okej, jag erkänner, vi var till stan en sväng och käka pizza på matstället med Martina, Lucas & Tobbe :P Goooott! Så blev de en svängom innan jag for hem igen, blöt som en fisk! Petra åkte med samma buss, trevligt, Tindra har blivit värsta stor ju! Känns som det var nyss vi alla var på tjocken, haha. Och tänka sig, imorn blir Oliver heeela 7 veckor..

Påminnelse till mig själv.. Glöm inte skicka in namnpapprerna och boka dopet till veckan för då blire smisk!

Fredag fredag fredag, underbart!
Blir att bege sig till stan så man är där när dom öppnar, ska se om jag hittar nå kläder till sötungen :) Inte för att han behöver nå kläder, gick igenom och rensade bort alla 50´s kläder idag, och tog fram allt i 62 även någon 68a, det är typ översvämning av kläder, hoho :) Eller jo, nån pyjamas skulle han behöva, har bara 3st i 62 och dom i 56 börjar bli på pricken nu så dom måste jag nog plocka bort om en vecka eller två. Nå väl, fortsättning på vad som händer imorn då.. fika med tråden 11.30, dom var snälla och flytta de en halvtimme så jag ska hinna med :) Så sen kommer mamma och tar Oliver i stan för hon skulle ändå in dit och så far jag till stallet och rider :D Läääängtar! Dock ingen aning än vad som händer på kvällen men lugnt blir det då, kanske blir nån film med sweetasssss om man har tur haha :P Chips och dipp, muuuuuums!

Nä jag måste verkligen sluta vara vaken så här länge på kvällarna, men de är inte lätt när man inte är trött, kanske måste sluta med mina powernaps på dagtid? Men de kan bli tungt för på dagtid är ja ju jätte trött ibland.. Svårt de hära.. Oliver sover då om nätterna och de är ju huvudsaken :)

Hej åh hååå, sängen låter lockande när jag tänker efter på hur tidigt jag ska upp imorn :P

..I'm sorry, all I heard was: "Bla, bla, bla. I'm a dirty tramp"


Kommentarer
Postat av: Mormor

Grattis Oliver på din 7 veckors dag jag kommer till stan sedan och hämtar dig.

2008-01-18 @ 08:14:56
Postat av: Emelie.

Tackar :)
Haha jo. chansen finns ju faktiskt.

2008-01-18 @ 17:09:49
URL: http://eeemelies.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0