hihihihi

OKej, sitter hos mamma med NOLL batteri i telefonen, den är stendöd!! Gaaah!!
Känner mig så handikappad utan den där jävla telefonen, haha..

Moahaha, igår var skoj!! Tänker inte gå in på detaljer, det blir bäst så! :P Men det var jävligt skoj iaf OSV :P

Idag då? Var tänkt att jag ska till Dessan ikväll.. Att vi ska äta tacos och se film och såå.. Jag, Dessan, Mickis, Ida och barnen :)  Men får se hur det blir med den saken nu när jag inte har nån telefon osv..

Ska då åka hem på nå tag så jag får igång telefonen innan jag blir knäpp.. :)

färdii svammlat

Kommentarer
Postat av: Anonym

Mums, tacos :)

2008-01-26 @ 12:17:47
URL: http://www.merpengar.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0