nattiii

Är på mjölkudden, blir att sova här :) Orkar inte fara hem!
Har sett film med syrran just.. Som bra :)

Oliver sover i Elins famn nu, ska ta och lägga honom och sen ska jag också sååååååååva!

Vi har fullt upp imorn och ska upp tidigt :)
Ska på växhuset med emelie och dom 9.30 sen blir det tydligen fika i stan, ska bli trevligt och kul att träffa andra mammor :) Nog för att jag oftast träffar andra mammor varje dag i min ålder som typ dessan, martina osv.. men de är ju kul att träffa gamla kompisar som man umgåtts med jätte mkt förut som också har barn idag :)

weelllll sleeeeepy time!

Kommentarer
Postat av: Anonym

ses imorgon :)

2008-01-07 @ 00:01:40
URL: http://fibbz.blogg.se
Postat av: Petra

hej, läste att du skulle på växhuset imorn? Jag går oxå växhuset men det är inte imorn utan på tisdag 9.30.. Men det kanske inte är samma? fast borde vara samma för det går en som heter emmelie ( Med Vilma ) där, Hon går i min "grupp". Tänkte bara skriva det så du vet att om det är samma så är det på tisdag 9.30 och inte imorn :)

2008-01-07 @ 00:15:50
URL: http://petra88.blogg.se
Postat av: raiijssan

måste man ha en bebiss för att få umgås med dig då? hehe :)pusss

2008-01-07 @ 02:29:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0