saknar min bebis nuuuuuu

Gick och la mig och vila när mamma hämtat Oliver, somnade och sovit till nu.. Måste säga att det var väldigt skönt att få sova en stund utan att vakna till minsta pip.. Oliver pratar ju typ i sömnen och då vaknar jag direkt fast jag egentligen inte behövt vakna då.. MEN dom som bor ovanför mig fick en bebis en vecka innan mig typ och jag vaknade av att deras bebis började gråta, haha, vände mig om för att sätta nappen  i munnen på Oliver men han var ju inte där :P Drömde tillåhmed om skrutten :)

Ajja, sömnen behövdes som sagt.. Är på tusen bättre humör.. Therese har blivit snäll igen rättare sagt! Råkade kanske ta i lite väl hårt i ett av de förra inläggen, var jävligt trött med kortaste stubinen.. Visst, tyvärr är det ju så det är, men jag kanske inte borde avreagerat mig så jävla mkt, ajja, thats life. Oliver har en mamma iaf :) Och världens bästa mormor som ställer upp för oss till miljoner, tack så mkt :)

Nu saknar jag min bebis så jag håller på att bli tokig av myssjukhet.. Ska ta och åka till mamma jag också.. Men inte riktigt än.. Måste få sansa mig en liten stund till, ta en varm LÅNG dusch och plocka ihop lite.. :)

Får se om man kommer hem och sover eller om man sover hos mamma i natt.. Vi får se, vi får seeee.

  

Kommentarer
Postat av: Lena

Du vet att vi finns här för dig när du behöver oss. Ställer upp så mycket jag bara orkar och får.
Kram på er
Just nu ligger Oliver och sover så nöjd i sin vagn i tv rummet måste nog skaffa en säng hit så han slipper ligga i vaknen.

2008-01-06 @ 16:39:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0