Some Pix :)

  
Sötaste busungen som finns i helaste världen! :)

  
Killen som förgyller hela mitt liv, utan honom är ingenting värt något :)
*Kolla han har börjat leka med sina "skallror" och bitringar nu, allt som går att hålla i :)

 
Nybadad kille i den nya handduken som han fått i present av tant Tanja (mohaha) Jätte fin! Tack :)



Var till tuna idag, till Sofies moster på det där klädpartyt, fastnade dock inte för kläderna, de var så enformiga :/ Sen knallade jag, dessan, ida och mickis upp till dessan och käka tacos, mumsing :) Jag och dessan satt kvar och prata om det mesta efter att ida och mickis farit. Allt som har med barn att göra och hur underbara dom faktiskt är :)
For och handlade sen med mamma, och väl hemma blev det städa, behövdes och är inte klar, ska göra klart det nu för Oliver tar sig en powernap efter att ha varit igång hela dagen och inte velat sussa :) Underbara sötaste :) Han har blivit mkt bättre på att ta nappen nu, framsteg :) Han vill ju ha den men är så himla envis :P *brås på sina föräldrar, jajjomän!*

Nä, städa var de, för kl 21 börjar en film på 3an som jag ska se, även om jag sett den tusen gånger men den är bra :)

Pusselipusssen :)


Kommentarer
Postat av: Petra

Du har verkligen en riktigt fin pojk :)

2008-01-28 @ 07:19:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0