come on, let´s go !

Shit vilken härlig dag det var igår ! Bra väder osv.

Tog en prommis med Jana åh Oliver på morgonen, mockade åt hästarna åh myste på. Sen kom Anna till stallet så då hängde jag med henne medans vi väntade på att Karro åh andra Anna skulle komma. Red Kovo på ängen, söööt ponnyn ! Gick ganska bra faktiskt fast jag inte ridit ordentligt på ööööh, just de ! Sen for vi förbi Elvira i skäret, sööt gumman !

Väl hemma igen, super trött Therese. Tog en dusch som verkligen behövdes åh Oliver fick sig också en :) Sen kom Erik, myys ! Haha, kände mig som mer osocial trött som jag var :P

Imorse ställde vi 5 alarm, haha, så inte Erik sku försova sig, åh duktig som han var så gjorde han inte de heller ;P

Idag blir det stan med Anna, wiie :) Åh ikväll blir det outgång !

Tss, ja fattar inte hur du orkar ! Ge upp and get a life, pliiiiiiiiiis !


Jag åh Kovo på ängen !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0