äntligen fredag

Då var det äntligen fredag.. = babysång :)
Oliver tar en powernap nu, sen ska vi börja dra oss mot stan, sång och fika såklart!
Måste hitta något att ha på mig på dopet också.. :/ Det är ju fasiken imorn.. Shit!
Känner massa stress över vad jag ska ha på mig.. Jag hade ju bestämt och hittat värsta fina som jag inhandlat, men gissa vad.. Tanja ska ha samma på sig, utan att vi visste de, och vi båda ska ju stå där framme så de blir ju lite knasigt.. :/ Måste ringa och kolla med henne om hon har nån idé :P

Och jag hoppas vi får tag i dessans locktång!! annars vet jag inte vad jag ska ta mig till med mitt hår imorn.. Gaaah! Snacka om bekymmer.. Haha..

Linda & Julia måste komma och vara social med mig och hitta nå kläder till dopet juue! *hålla tummen*

Äh, shuuuuuuuuuuuuuuuuu :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0