färga håret jaa..

Oliver har just somnat, sötungen min :) Han har legat och små skrattat och myst ikväll innan han somna, inte övertrött lr nå, skönt :)

P är ute och festar med sina kompisar :) Så jag ska passa på att färga håret  nu osv.

Hoppas verkligen mamma kommer hem imorn så jag kan gå ut, känner att jag skulle behöva de ;P Inte för att jag känner för att festa just nu, men för att få komma ut och röra på mig lite utan bebis en kväll.. Har ju som ingen egentid nu när jag inte hänger i stallet för tillfället :/ Alla föräldrar behöver egentid för att få ny energi att orka, spec när man är ensamstående.. Fast Oliver är en nöjd bebis så det är inga problem :)

Nä, håret var de..

Återkommer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0