godkväll

eller nå, inte vet ja..

Är som inte på det bästa humöret, haft huvudvärk som fan hela dan och Oliver har varit helt hysterisk nu på kvällen, trött och ont i magen, stackars liten.. Men nu sover han som en liten nalle med snuttefilten :) Åh mina nya sövlar har gått sönder, haft dom en månad!! Jävligt less!! Hur fan kan ett par skor gå sönder rakt av i sulan på utsidan!? Måste in till stan imorn och byta dom, men självklart lär dom ju inte finnas kvar i min storlek, jag som älskar dom skorna.. Suck buhää !

Så har man vart i stallet en sväng och så sen till kusin och ätit smörgåstårta, muuuums! :)

Nu är jag trött som ett annat säär, dax för sängen!

GOOOD NATT ÅH GOOOOD BYE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0