gud som haver..

Haha.. Jaa..

Nå väl.. Knallade då med dessan och vinc. till dollar och sen tog vi bussen till stan och käka på tasty :) Köpte nån mössa och vantar och dress till Oliver :) Sen for vi hem, mamma var förbi, daniel och prästen, haha.. Snacka om att man är "oskolad" inom kyrkligheterna, haha.. Vilka psalmer vill ni ha? -ÖÖH?.. Ja men de blir nog bra.. Nu längtar jag till lördag för att få de bortgjort :P Daniel sövde även lillen så nu sover han som en liten prins..

Ska kila och bädda ner mig framför tvn. Känner mig väääldigt trött och okry idag.. :/ Lär säkert däcka inom en kvart !

HEJDÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ!

Kommentarer
Postat av: Fia

Nopp jag tror verkligen inte att jag kommer känna nån skillnad..

2008-03-26 @ 20:55:12
URL: http://zophiaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0