Mina charmtroll :)

Shit, Oliver har varit gladare än gladast idag.. Pratat och härjat hela dagen.. Har aldrig sett han så busig :)

Blev iaf växhuset idag med dessan och vincent. Så solade jag också medans vi väntade på bussen hem :) Sen hängde vi här hos mig ett tag, busade massa med barnen :) Det var jätte skoj! Sen efter att jag varit och handlat med mamma så tänkte jag att Oliver kommer vara massa trött efter dagens bus, men icke. Han har surrat och skrattat och lekt hela kvällen.. till just före 20, då somnade han så sött :)

Imorn är det babysång, wiie :D Sen vet jag inte om Linda kommer till lule också, jag hoppas :)

Nu = rök, Sen = sängen!

    
Oliver & Vincent
på växhuset!

Kommentarer
Postat av: Desire

dom är ju så söta.. ja följer kanske me i morgon på baby ången :) vilken buss tar du??

2008-03-27 @ 21:13:39
URL: http://dessanovincent
Postat av: lena

Godmorgon jag kommer över till dig senare i dag och stryker underkjolen till dopklänningen. Men det blir nog först när Danne kommer hem från jobbet. Hör av dig om du vet om att du inte är hemma vid 15-16 tiden för sedan ska jag till lokalen med Maggan och göra i ordning för morgondagen. Ska baka lite till här under dagen i dag och köpa mera läsk räcker det tror du med 4 stora drickor

2008-03-28 @ 07:21:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0