mjukglass

Usch vad jag är trött alltså..
Oliver han sover så gott nu, tog 5 min att söva han idag ! :D Och vad gör jag? Sitter upp och ner i soffan och bloggar och dum glor på tvn när jag hade kunnat sova jag också.. Men jag kan inte sova, inte ännu, för då vaknar jag mitt i natten och är pigg, de är mindre bra haha..

Imorn är det fredag, vet inte riktigt vad som händer då mer än babysång.. Känner för att bara mysa ner i soffan med godispåsen, film och Oliver, såklart.. 

Känner mig som "I don´t care" idag.. Rätt skönt faktiskt :) Bara glider med tiden och mår bra ! Jag har mått så jävla bra dom senaste veckorna.. Och dessutom är det vår nu, vår är härligt, det blir ljusare tider och sommaren närmar sig :D För en gångs skull längtar jag faktiskt efter sommaren.. Första sommaren med Oliver, och guess what, jag är ledig hela sommaren :D Gaaah, längtar efter mjukglass! Sugen som faaaaaaan på mjukglass med choklasås och massa strössel !

Thats sweeeet !





 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0