morgonpigg

Måndag morgon, jahapp, ny vecka igen :)

Oliver vaknade vid 6.20, sken som en solstråle! Jag var faktiskt också pigg då, vaknade redan 6 :P Så Oliver fick komma över och mysa med mig i stora sängen en liten stund :) Och gissa vad, nu halvligger han här brevid mig, nybadad och påklädd och insmord osv osv (sköt upp gårdagens aktiviteter tills idag)..

Ser på The voice och har allmänt tråkigt, och klockan är inte ens halv 8 :/ Ska ta och pixa i ordning lite provisoriskt i Olivers rum, ta mig en dusch och sen knalla iväg mot stan tror jag.. Fast det lär väl sluta med att jag blir lat och tar bussen, haha..

Puss och kram!


Kommentarer
Postat av: Skvallerblaskan

Hej. Gjorde du något pinsamt på krogen i helgen? Eller har dina kompisar skämt ut sig? Vi vill upplysa dig om Luleås nya skvallerblogg. Kika gärna in och lämna en kommentar eller maila oss om nytt fräscht skvaller som du känner till. Puss & Kram!

2008-03-03 @ 14:39:49
URL: http://skvallerblaskan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0