plump

Igår ikväll blev det att vara i Kallax, som mysigt :) Var vi och nå kompisar till P och hans syrra Therese var förbi en sväng också. Vi spela vändtia och plump, gissa vem som var bäst och vann plump.. JO JAG :D Mohihihi!

 

Nu sitter jag här hemma och är lite småtrött, mamma har just varit förbi med min älskade son, men han sover så jag har inget att göra :( Eller jo, jag har massor som behöver göras här hemma, men det lät så tråkigt att fixa och dona på en söndag, haha.. Nåja, blir att se nån film tror jag, måste bara komma på nån bra som jag vill se :)

 
Oliver med sin nya "leksak" från ikea, mkt omtyckt :)

Och Patrik börjar jobba ikväll igen, vilket betyder att jag måste sova själv till på fredag, buhuhäää! Well, på något sätt överlever jag nog :)

För övrigt så tycker jag om han Patrik massa mycket ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0