säär torsdag

Nu ska ni få höra..
Igår var jag så trött så jag stupa i säng jätte tidigt, så updaten kommer här!

I allafall..
Det blev ett par skor, men jag ville ha dom i mörkbrunt eller svart, helst svart, dom färgerna var slut så fick ta dom i den ljusare bruna, inte lika snygga men jag köpte då dom iaf, får se hur jag tänker göra.. Måste prova och fundera :P Det blev även två tunikor (lr nå liknande) från Gina T, väldigt nöjd :) Funderar på att ha den ena på dopet, men får se hur jag gör.. Oliver fick en bodysuit från Lindex, jätte sööt :) Blev inte så mkt mer, hann inte/orkade inte.. Så måste in till stan och handla klart idag (har dom öppet?).. Måste hitta en outfit tills på söndag, kläder åt Oliver osv..

Påsken närmar sig, idag är det sääär-torsdag..
Så vare ju de där med påskhare och ägg och påsk-kärringar som flyger till villa villekulla (tillåt mig skratta och mobba en viss person, HAHAHAHAHAHA!! ) ..även kallat Blåkulla ;P

 
Påskkärring VS. Villa Villekulla

Gaaah! Jag kom just på att jag har massor att göra idag.. Jag måste ju för fan fixa klart påskäggen som jag totalt glömt bort, haha.. Vilken dag detta kommer bli..


Haha tyckte han var fräään!'

GLAD PÅSK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0