tuna

Jahapp, då var man Tunabooo :) Och jag måste säga att det känns så jävla skööönt! Vi hann flytta allt igår, så nu återstår bara att få alla saker på plats här, men de kommer de med :P Så underbart med internet igen, haha..

Sitter och dunkar millencolin, skönaste musiken ever! Måste bara få upp högtalarna osv så jag får lite bättre ljud :P Är på super bra humör iallafall, blir det av denna musik! :)

Patrik är och jobbar, sen ikväll blir det myys :) Han är ledig en vecka nu, wiiie :D

Nä, nu ska jag hoppa i duschen så man blir människa igen och sen börja plocka lite :) Tänkte hinna med en prommis också sen, känner att jag bör göra av med lite energi haha.. Så de inte blir som igår när Tanja och Stefan var förbi :P

Home from home!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0