all I need is time

Klockan är halv 4, vilket betyder att Erik slutar jobbet på en kvart.

Farmor & farfar är här åh hjälper mig att fixa eftersom jag inte får lyfta osv. Vardagsrummet har möblerats om åh köket är städat. Alltså bara sovrummet kvar då eftersom jag gjorde Oliver´s rum helgen som var. Skönt att få lite ordning !

När E kommer hem ska jag ha maxmat, har inte ätit mer än några tuggor mat åh nån macka sen i söndags.

Tids nog blir allt bra igen. Men just nu måste jag få gå igenom det här i min egna takt åh få börja må bra igen. Har inte haft så spec ont idag, men nu känner jag att det är på väg tillbaka, tabletterna börjar gå ur kroppen.. =/

Må väl !

Kommentarer
Postat av: Sanna

Nä det är rätt tomt nu i stallet.

Har inte ekonomi för att ha han. Men tar hand om honom ändå, så jag har han ändå. Men är ändå jobbigt.

2008-09-30 @ 17:53:59
URL: http://knaasigt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0