förkylning på G.

Oliver har blivit hostig åh förkyld så ni kan ju bara gissa hur natten har varit.. Vilket resulterat i en mer än tröttast mamma nu på morgonen när barnet inte vill sova längre än till 06.10.. Nåja, får passa på åh vila när han somnar om, om han somnar om vill säga..

Måste städa här hemma, ser ut som hej kom åh hjälp mig men ingen kom ! Måste även in till stan åh fixa nå grejjs. Tänkte hinna ut till storheden åh kolla lite också i eftermiddag. Mkt att göra vill säga..

Imorn har jag också en massa ärenden, åh på lördag fyller pappa 41 så då är det kalas, förkylningen kunde inte komma mer opassande ! Suuck !

Inte blir ju saken bättre heller av att både jag åh Erik håller på att insjukna.. This is baaad !

Nä, måste verkligen kila åh ta alvedon nu innan min skalle sprängs.. Åh jag kan tala om för er att om jag tar alvedon då ska jag till att ha ont för jag är en sån där tjurig jävel som gör allt för att slippa medicin !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0