Minnen fångade på bild..

Sitter hos farmor åh farfar på hertsön åh går igenom gamla bilder på min dator, bilder från när jag var gravid åh bilder på en liten nyfödd Oliver.. Bjuder på några här =)


Min gamla kattunge, Lilleman =)


Min älskade underbara ängel Flying Drew <3


Fyra generationer - Mamma, Mormor, Oliver åh Jag.


Liten Oliver <3


Älskade underbara Oliver, liten <3


Olivers första skratt <3


jag på tjocken med Vinne på Max <3


På smällen !


Fettttttoooooooooooooo !


Jag, gravid med O.


Gravid på halloween =P


Jag åh min älskade Fly <3


Jag åh Fly rider western i Bensbyn <3


Jag åh Matisse på Lrk hösten 07.

Lustgas på förlossningen, timmarna innan Oliver föddes =P


Oliver på BB <3


Kärlek <3


Jag fyller 20år. Oliver mini liten =)


Jag åh mitt hjärta <3


Tanja, Jag, Daniel, Oliver åh Ted på Oliver´s dop =)


Liten Oliver hos min farmor åh farfar <3


Jag !


Kommentarer
Postat av: Anne

tänk att dom varit så små vart försvann tiden...

2008-09-22 @ 22:00:34
URL: http://annew.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0